Поширені запитання

  • Який графік роботи інтернет-магазину?

    Пн-Пт 9:00:18:00, Сб: 10:00-15:00, Вс: Вихідний

  • Як оформити замовлення?

    1. Оформити замовлення на нашому сайті через кошик.
    2. Оформити замовлення за телефонами, вказаними в розділі контакти.

    3. Залишити заявку на сайті і наш менеджер Вам передзвонить.

  • Як відбувається оплата замовлення:

    В даний момент доступні такі способи оплати:
    1. Готівкова оплата (кур'єру в момент отримання замовлення або у відділенні "Нової пошти" за допомогою відправки замовлення «післяплатою»).
    2. Оплата на карту Приват банку.

    3. Безготівкова оплата (на розрахунковий рахунок). Зателефонуйте нам, і ми надішлемо Вам наші реквізити або відправимо рахунок на оплату за електронною адресою.

  • Як отримати додаткові, більш реалістичні фото товару?

    Напишіть будь ласка нам на viber +380736419994 який товар Ви хочете побачити більш докладно, і менеджер відправить Вам доп.фото.

  • Як відбувається доставка товару?

    Доставляємо в будь-який куточок України транспортними службами: Нова Пошта, Інтайм, Делівері на відділення або кур'єром на адресу протягом 1-3 днів.

  • Мені не підійшов товар, що робити? Як мені його повернути?

    Протягом 14 днів з дати покупки у Вас є можливість повернути або обміняти товар, за умови збереження його первинного вигляду. Це право гарантує Вам "Закон про захист прав споживачів" (див. Статтю No 9 "Закону про захист прав споживачів" http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1023-12).

    Увага: Відрізні позиції: (ковролін, килимові доріжки, лінолеум, штучна трава) поверненню та обміну не підлягають, що передбачено законодавством України (див. Додаток No 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 No 172 http://zakon3.rada.gov .ua / laws / show / 172-94-% D0% BF).

  • Возможно ли обменять товар? Как это сделать?

    Як і у випадку з поверненням, ми можемо поміняти виріб протягом 14 днів з дати покупки, за умови збереження первинного вигляду товару.

    Процес обміну і повернення можна здійснити через компанію "Нова пошта". Доставку товару, який підлягає обміну або поверненню, оплачує покупець.

    Увага: в будь-якому випадку для повернення або обміну попередньо зв'яжіться з менеджером інтернет-магазину. Телефони: (099) 641 99 94 або  (073) 641 99 94

ООО “Еврокарпет”. ИНН 12345678

Eurocarpet © 2015-2019 eurocarpet.com.ua Всі права захищені.

Раскрутка сайта - https://dvacom.net/

Your browser does not support SVG Your browser does not support SVG Your browser does not support SVG